reklama

Zajtra idem vypovedať na políciu ako svedok proti SDKÚ

Predvolanie mi prišlo včera. Hneď (zvedavý) som volal vyšetrovateľovi o čom to vlastne bude. Vraj som daroval v roku 2001 strane SDKÚ 100 tis. korún.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Keď vás predvolajú vypovedať na políciu, hoci len ako svedka, moc vás to nepoteší. Jednak človek nemá chuť stráviť niekoľko hodín odpoveďami na „duchaplné“ otázky (niekedy aj s ponukou na správnu odpoveď), ale hlavne nikdy neviete či sa zo svedka nakoniec nestanete obvineným. Bol som tam v živote len dvakrát, ako poškodený. Hoci som bol čistý ako ľalia, nemal som v tej budove plnej mreží dobrý pocit.

Prvýkrát ma vypočúvali niekoľko hodín keď našej firme ukradli na stavbe, ktorú sme realizovali, strešnú krytinu za 200 tis. korún. Naši robotníci náhodou zbadali na druhý deň zlodejov ako pri krčme nakladali nakradnutý materiál z krovia do auta. Podarilo sa im ich zadržať a zavolali policajtov. Tí zlodejov odviezli a my sme čakali čo polícia vyšetrí. Mesiac, dva, tri, a hurá po pol roku nám oznámili, že vyšetrovanie zastavili, pretože „páchateľ sa nenašiel“. Druhýkrát nám syn upratovačky večer za pomoci dobrej maminy vylomil dva trezory, a čo bolo v nich poctivo odniesol. Polícia prišla, zobrala otlačky kde sa len dalo, pre istotu aj moje, a odišla. Dali sme jej meno podozrivého s tým, že máme takmer istotu, že to bol on. Hrubokrký synáčik si totiž večer pred krádežou bol obzrieť terén, akože prišiel za matkou. Upratovačka (staršia pani) išla týždeň na to na dovolenku s vnúčatami k moru do Turecka. Dovolenku jej údajne zaplatil milovaný synáčik. Výsledok šetrenia polície? Vyšetrovanie bolo zastavené lebo páchateľ sa údajne nezistil. Podozrivého síce okomentovali, že je to pre nich známa firma, ale to bolo všetko. Upratovačku sme vyhodili a krádeže už neboli. Pomôž si človeče sám, potom nepotrebuješ štát a jeho políciu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale aktuálne – ja som vraj v roku 2001 daroval SDKÚ 100 tis. korún. Odhliadnuc od toho, že si viem predstaviť aj lepší spôsob investovania peňazí, bol som vtedy predsa len naivným členom SDKÚ. Bolo preto celkom logické, že by som takúto hlúposť aj teoreticky urobiť mohol. Nuž - nemohol. V tej dobe boli viacerí, ktorým sa takýto obchod s Palackom, Kucejom a Dzurindom celkom oplatilo urobiť, ale ja som sa medzi nich nezaradil. Bol som naozaj taký naivný (pritom som člen MENSY - kto by to povedal), že som si myslel, že to predsa Dzurinda a jeho SDKÚ nerobia. Pri ich čestnosti, nadávaní na Mečiarove krvavé paprče a písaní bielych kníh, mi to nedávalo zmysel. Keď už ma napísali medzi darcov, tak by som čakal, že mi to aspoň povedia. Vieš, potrebovali sme na kampaň, nakradli sme to na tuneli Branisko, museli sme to predsa nejako obieliť a keby dačo, tak povedz, že si nám to daroval. Človek by aspoň nebol zaskočený a necítil by sa ako užitočný idiot.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Svätá prostoto, časom som spoznal „kto je kto“ ale hlavne, ako to aj v SDKÚ fungovalo, „čo za to“. Bolo to sklamanie a zo strany som vystúpil. Podrazenie Radičovej spolustraníkmi bola posledná kvapka.

Ale vraj sa chystá Dzurinda znova do politiky. Že Ficovi chýba súper. Myslím si, že ako súper pre Fica by bol dobrý. Obaja používajú podobné metódy a zbrane. Osobne som však presvedčený, že takýchto kohútov už Slovensko nepotrebuje.

Už by bolo načase povymetať kurín.

Martin Sukupčák

Martin Sukupčák

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  95
  •  | 
  • Páči sa:  5 061x

Životné krédo: "Planétu Zem máme len požičanú od našich detí". Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu